Informacje dla oferentów dotyczące zamówienia objętego zapytaniem:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie kompleksowej kampanii reklamowo-promocyjnej, stworzenie strony internetowej szkoły, nakręcenie filmu promującego zawód technika żeglugi śródlądowej, pozycjonowanie i reklama w Google Adwords i Google AdSense (remarketing), stworzenie oficjalnego logo Technikum Żeglugi Śródlądowej zgodnie z zapytaniem ofertowym wyrażonym w dokumencie „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”.
Termin : realizacja zamówienia w terminie do dnia 21 grudnia 2017 r.
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.
W cenę całości zamówienia brutto Wykonawca zobowiązany jest wliczyć wszystkie koszty związane z pełną realizacją zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo do negocjacji warunków po wyborze oferty oraz rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Kryterium wyboru – najniższa całkowita cena brutto oferty.
Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty złożone w terminie i kompletne.
Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnego wzoru umowy.
Ofertę należy złożyć zgodnie z formularzemofertowym, wyłącznie drogą mailową na adres SekretariatDEM@mgm.gov.pl, w terminie nieprzekraczalnym do końca dnia 8 grudnia 2017 r.