2019-01-10

OBSŁUGI MEDIALNEJ MINISTERSTWA GOSPODARKI MORSKIEJ I ŻEGLUGI ŚRÓDLĄODWEJ

Zapytanie ofertowe

 

USŁUGA OBSŁUGI MEDIALNEJ MINISTERSTWA GOSPODARKI MORSKIEJ I ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ

W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
(dalej – „MGMiŻŚ”) zaprasza do składania ofertna usługę dotyczącą obsługi medialnej ministerstwa.

Przedmiot zlecenia

I.      Przedmiotem rozeznania rynku jest usługa obsługi medialnej rozumianej jako:

 

1.       Przygotowanie relacji zdjęciowej i przekazanie jej zamawiającemu w formie plików o rozszerzeniu jpg.
w jakości nie mniejszej niż 300 dpi z odbywających się wydarzeń w poniższych wariantach:

a.        przygotowanie relacji zdjęciowej w liczbie przynajmniej 50 zdjęć po obróbce graficznej w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy z wydarzenia trwającego nie więcej niż 4 h

b.       przygotowanie relacji zdjęciowej w liczbie przynajmniej 50 zdjęć po obróbce graficznej w odległości do 150 km od Warszawy  z wydarzenia trwającego nie więcej niż 4 h

c.        przygotowanie relacja zdjęciowej w liczbie przynajmniej 50 zdjęć po obróbce graficznej w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski z wydarzenia trwającego nie więcej niż 4 h

d.       przygotowanie relacji zdjęciowej w liczbie przynajmniej 100 zdjęć po obróbce graficznej w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy z wydarzenia trwającego nie więcej niż 8 h

e.       przygotowanie relacji zdjęciowej w liczbie przynajmniej 100 zdjęć po obróbce graficznej w odległości do 150 km od Warszawy  z wydarzenia trwającego nie więcej niż 8 h

f.         przygotowanie relacja zdjęciowej w liczbie przynajmniej 100 zdjęć po obróbce graficznej w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski z wydarzenia trwającego nie więcej niż 8 h

g.        przygotowanie relacji zdjęciowej w liczbie przynajmniej 150 zdjęć po obróbce graficznej w Warszawie oraz do 50km od Warszawy z wydarzenia trwającego nie więcej niż 12 h

h.       przygotowanie relacji zdjęciowej w liczbie przynajmniej 150 zdjęć po obróbce graficznej w odległości do 150 km od Warszawy  z wydarzenia trwającego nie więcej niż 12 h

i.         przygotowanie relacja zdjęciowej w liczbie przynajmniej 150 zdjęć po obróbce graficznej w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski z wydarzenia trwającego nie więcej niż 12 h

j.         przygotowanie relacji zdjęciowej w liczbie przynajmniej 250 zdjęć po obróbce graficznej w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy z wydarzenia trwającego nie więcej niż 2 dni

k.        przygotowanie relacji zdjęciowej w liczbie przynajmniej 250 zdjęć po obróbce graficznej w odległości do 150 km od Warszawy  z wydarzenia trwającego nie więcej niż 2 dni

l.         przygotowanie relacja zdjęciowej w liczbie przynajmniej 250 zdjęć po obróbce graficznej
w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski z wydarzenia trwającego nie więcej niż 2 dni

 

2.       Produkcja i montaż relacji wideo w jakości Full HD z odbywających się wydarzeń w poniższych wariantach:

a.        przygotowanie relacji wideo o czasie 30 – 60 sekund z wydarzenia w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 4 h

b.       przygotowanie relacji wideo o czasie 30 – 60 sekund z wydarzenia w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 4 h

c.        przygotowanie relacji wideo o czasie 30 - 60 sekund z wydarzenia w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 4 h

d.       przygotowanie relacji wideo o czasie 60 - 90 sekund z wydarzenia w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 8 h

e.       przygotowanie relacji wideo o czasie 60 - 90 sekund z wydarzenia w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 8 h

f.         przygotowanie relacji wideo o czasie 60 - 90 sekund z wydarzenia w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 8 h

g.        przygotowanie relacji wideo o czasie 90 - 120 sekund z wydarzenia w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 12 h

h.       przygotowanie relacji wideo o czasie  90 - 120 sekund z wydarzenia w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 12 h

i.         przygotowanie relacji wideo o czasie 90 - 120 sekund z wydarzenia w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 12 h

j.         przygotowanie relacji wideo o czasie 2 – 7 minut z wydarzenia w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 2 dni

k.        przygotowanie relacji wideo o czasie 2 - 7 minut z wydarzenia w odległości do 150 km od Warszawy
i trwającego nie więcej niż 2 dni

l.         przygotowanie relacji wideo o czasie 2 - 7 minut z wydarzenia w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 2 dni

 

3.       Dron: zapewnienie sprzętu, nakręcenie oraz przygotowanie materiału filmowego przy użyciu drona
z odbywających się wydarzeń w poniższych wariantach:

a.        z wydarzenia w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 4 h

b.       z wydarzenia w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 4 h

c.        z wydarzenia w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 4 h

d.       z wydarzenia w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 8 h

e.       z wydarzenia w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 8 h

f.        z wydarzenia w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 8 h

g.       z wydarzenia w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 12 h

h.       z wydarzenia w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 12 h

i.        z wydarzenia w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 12 h

j.        z wydarzenia w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 2 dni

k.       z wydarzenia w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 2 dni

l.        z wydarzenia w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż
2 dni

 

4.       Zapewnienie profesjonalnego nagłośnienia, mikrofonów oraz urządzenia do dystrybucji audio
z systemu konferencyjnego z odbywających się wydarzeń w poniższych wariantach:

a.        w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 4 h

b.       w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 4 h

c.        w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 4 h

d.       w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 8 h

e.       w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 8 h

f.        w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 8 h

g.       w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 12 h

h.       w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 12 h

i.        w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 12 h

j.        w Warszawie oraz do 50 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 2 dni

k.       w odległości do 150 km od Warszawy i trwającego nie więcej niż 2 dni

l.        w odległości ponad 150 km od Warszawy na terenie Polski i trwającego nie więcej niż 2 dni

 

 

 

5.       Promocja postów w mediach społecznościowych:

a.      przez okres 1 dnia

b.      przez okres 2 - 3 dni

c.      przez okres 3 -7 dni

d.      przez okres 7 – 14 dni

 

6.       Zaprojektowanie grafiki według wytycznych i potrzeb zamawiającego.

 

7.       Zaprojektowanie ulotki, zaproszenia lub plakatu według wytycznych i potrzeb zamawiającego.

8.       Przygotowanie prezentacji multimedialnej według wytycznych i potrzeb zamawiającego.

 

9.       Dopłata za usługę express (realizacja zamówienia w terminie krótszym niż przewidziany w  pkt II .1.):

a.      do usługi w punkcie 1

b.      do usługi w punkcie 2

c.      do usługi w punkcie 3

d.      do usługi w punkcie 4

e.      do usługi w punkcie 5

f.       do usługi w punkcie 6

g.      do usługi w punkcie 7

h.      do usługi w punkcie 8

 

II.    Dodatkowe warunki realizacji usługi obsługi medialnej:

 

1.       Zamawiający poinformuje wykonawcę o potrzebie wykonania usługi w terminie:

a.      w Warszawie i do 50 km od Warszawy – nie później niż na 24 h przed wydarzeniem

b.      w odległości do 150 km od Warszawy – nie później niż 48 h przed wydarzeniem

c.      w odległości powyżej 150 km od Warszawy – nie później niż 72 h przed wydarzeniem

d.      wydarzenie trwające dłużej niż jeden dzień kalendarzowy – nie później niż 96 h przed wydarzeniem

e.      dla punktów 5, 6, 7, 8,  nie później niż 72 h przed wydarzeniem.

 

2.       Wszystkie przeprowadzone czynności przed ich realizacją muszą zostać skonsultowane
i zaakceptowane przez Zleceniodawcę

  Termin i forma złożenia oferty 

Oferty cenowe (brutto) wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem Ofertowym (w załączeniu)  oraz opcjonalnie dokumentami potwierdzającymi doświadczenie w realizacji podobnych usług należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: media@mgm.gov.pldo dnia 17 stycznia (czwartek) 2019 r. do godziny 12:00.

 

  Termin realizacji usługi 

luty – grudzień 2019

  Sposób płatności

Realizacja zamówienia nastąpi od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Płatność odbywać się będzie co miesiąc na podstawie faktycznie zrealizowanych usług po cenach wskazanych w ofercie wykonawcy. Z wykonawcą każdorazowo zostanie sporządzony comiesięczny protokół, który będzie podstawą wystawienia faktury za poprzedni miesiąc. Faktura będzie opłacona w ciągu 14 dni kalendarzowych.

 

Ocena Oferty

Sposób wyboru oferty (kryteria oceny)              
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny:

1.       Cena- 90 % (oceniana w skali punktowej od 1-90)

 

Sposób obliczania kryterium cena:

Cena oferty najtańszej

----------------------------------  x 90 = ilość punktów

Cena oferty badanej

 

2.       Doświadczenie– 10 % (oceniana w skali 1 do 10)

Punkty będą przyznane w kryterium „doświadczenie” w przypadku posiadania przez wykonawcę doświadczenia w realizacji podobnej usługi której wartość wynosiła
co najmniej 50 tys. zł brutto, a czas trwania usługi był nie krótszy niż 6 miesięcy

2 pkt – jeśli wykonawca co najmniej raz świadczył podobną usługę;

4 pkt – jeśli wykonawca co najmniej 2 razy świadczył podobną usługę;

6 pkt – jeśli wykonawca co najmniej 3 razy świadczył podobną usługę;

8 pkt - jeśli wykonawca co najmniej 4 razy świadczył podobną usługę;

10 pkt - jeśli wykonawca co najmniej 5 razy świadczył podobną usługę;

 

 

Po ocenie wszystkich nieodrzuconych ofert Zamawiającypoinformuje drogą elektroniczną (mailową) wybranego Wykonawcę o wyborze jego oferty.

Warunki udziału Wykonawców                                                                                                                                         

·         Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności, posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi  a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.

·         Wykonawca oświadcza że dołączy do oferty wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz opcjonalnie dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie w realizacji podobnych usług.

Uwagi końcowe                                                                                                                                                                        

Jednocześnie MGMiŻŚ informuje, że:

1.         Zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia po wyborze Wykonawcy.

2.         Zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.

3.         Zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.

4.         Zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie.

5.         Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Niezależnie od wyniku postępowania, Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6.         Zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.

7.         Wymaga wystawienia faktury z 14-dniowym terminem płatności, wysłanej na adres siedziby głównej Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej: ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, NIP: 7010527244.

8.         Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

9.         Całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie
do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych uzyskanych w toku przeprowadzenia niniejszej procedury rozeznania rynku jest Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z siedzibą
w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, zwany dalej „Administratorem danych”;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru oferty, a następnie zawarcia
i realizacji umowy w sprawie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia;

3) przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do: - wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.), - wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust.
1 lit e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.);

4) Administrator przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innemu podmiotowi:
- w zakresie rejestracji korespondencji (system eDok): Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, Warszawa, - w zakresie przetwarzania danych osobowych w systemie finansowo-księgowym:
QNT Systemy Informatyczne sp. z o. o., ul. Knurowska 19, 41-800 Zabrze;

5) podanie danych jest dobrowolne jednakże w przypadku oferentów, którzy są osobami fizycznymi podanie danych jest konieczne do wzięcia udziału w niniejszej procedurze rozeznania rynku,
a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;

6) posiada Pani/Pan prawo do: · żądania dostępu do treści swoich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, · wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją,
· wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.);

9) dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej,
ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, adres e-mail: IOD@mgm.gov.pl

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..