Informacje dla oferentów dotyczące zamówienia objętego zapytaniem:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie – trzech zestawów do wideokonferencji wraz z usługą montażu i szkoleniem przedstawicieli Zamawiającego - zgodnie z zapytaniem ofertowym (w załączniku).
Termin: realizacja zamówienia do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Oferty należy składać poprzez wypełnienie załączonego Formularza ofertowo - cenowego. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty złożone w terminie i kompletne.
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.
W ceny jednostkowe brutto Wykonawca zobowiązany jest wliczyć wszystkie koszty związane z pełną realizacją zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym oraz projekcie umowy (w załączniku).
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo do negocjacji warunków po wyborze oferty oraz rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Kryterium wyboru – najniższa całkowita cena brutto oferty.
Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnego wzoru umowy (w załączniku).
Oferty należy złożyć wyłącznie drogą mailową na adresMarcin.Ziubrzycki@mgm.gov.pl do 17.11. 2017 r. do godziny 14:00.
Osoba do kontaktu: Marcin Ziubrzycki, e-mail: Marcin.Ziubrzycki@mgm.gov.pl