Informacje dla oferentów dotyczące zamówienia objętego zapytaniem.
Opis przedmiotu zamówienia:
Budowa nowej, lub dostosowanie istniejącej aplikacji komputerowej, umożliwiającej rejestrację wypadków i incydentów morskich. Aplikacja musi pozwalać na realizację zadań opisanych w „Załączniku Nr 1- Specyfikacja aplikacji bazodanowej (WIM)”. Zapytanie ofertowe obejmuje analizę przedwdrożeniową, przygotowanie aplikacji (programowanie lub parametryzacja), wdrożenie systemu, szkolenie pięciu pracowników oraz późniejszy serwis.
Termin realizacji: maksymalnie 2 miesiące od daty podpisania umowy
Oferty należy składać poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowo-cenowego (Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy). Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty złożone w terminie i kompletne.
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.
W cenie produktu należy ująć wszystkie koszty związane z pełną realizacją zamówienia.
W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo do negocjacji warunków po wyborze oferty oraz rezygnację z zamówienia bez podania przyczyny.
Kryterium wyboru:
- doświadczenie we wdrażaniu podobnych aplikacji (10%),
- czas realizacji zamówienia (waga 10%),
- przekazanie majątkowych praw autorskich (waga 10%),
- cena (waga 70%).
Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnego wzoru umowy.
Oferty należy złożyć do dnia 14.10.2016 wyłącznie drogą mailową na adres obd@mgm.gov.pl
W przypadku dużej liczby złożonych ofert ministerstwo zastrzega sobie prawo wyboru kontaktu z wybranymi firmami.