2019-06-13

Aktualizacja, zmiana struktury i modernizacja strony internetowej

Zapraszamy do składania ofert na wykonanie aktualizacji, zmiany struktury i modernizacji strony internetowej (https://ceec-china-maritime.org) Sekretariatu Koordynującego ds. Morskich „16+1” oraz udzielenie Zamawiającemu gwarancji na System, w tym także świadczenie wsparcia merytoryczno- graficznego i przeprowadzenia dla pracowników Zamawiającego szkolenia z zakresu użytkowania Systemu.
 

Informacje o ofercie

Zadania Wykonawcy zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Oferty należy składać 27 czerwca 2019 r. w wersji elektronicznej na adres: maritimesec@mgm.gov.pl
Oferta Wykonawcy powinna zawierać wypełniony Formularz ofertowy (oferta powinna zostać przekazana na załączonym wzorze „Formularz ofertowy”) wraz z załącznikami.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 serwisy internetowe,   przy czym wartość umowy na wykonanie całości z nich wynosiła nie mniej niż 10 000,00 zł brutto. (Wykaz stron internetowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert)
2. W momencie składania oferty Wykonawca oświadcza, iż posiada posiada wiedzę i doświadczenie (w obszarze web developer (preferowane CMS Wordpress, grafika, implementacja szablonów, user experience) pozwalające na prawidłową realizacje zamówienia lub/i zapewnieni udział odpowiednich specjalistów w szczególności w zakresie projektowania graficznego.  (Przedstawienie  referencji od co najmniej 3 zleceniodawców)
3. Oferta wykonawcy powinna zawierać prawidłowo wypełniony Formularz Ofertowy (Oferta powinna zostać przekazana w załączonym wzorze „Formularz Ofertowy” wraz z załącznikami.

Dodatkowe warunki

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia i nie zawarcia umowy po ogłoszeniu wyników rozeznania bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega również, że ogłoszenie wyników rozeznania nie kreuje obowiązku zawarcia umowy i nie może stanowić podstaw do zaciągania zobowiązań przez wybranego Wykonawcę ani do roszczeń z jego strony względem Zamawiającego.
Zamawiający zawiera Umowy na podstawie wzorów umów stosowanych w Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej.
Po podpisaniu Umowy Zamawiający umożliwi czasowy dostęp do odpowiednich zasobów technicznych tj. serwera hostującego stronę do czasu zakończenia trwania Umowy. Dokumentacja techniczna zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu Umowy.
W przypadku wystąpienia problemów lub opóźnień w finalizacji poszczególnych etapów realizacji Zadania Zamawiający zastrzega sobie prawo do zorganizowania maksymalnie 2 nadzwyczajnych spotkań roboczych w swojej siedzibie, bez dodatkowej odpłatności.
Niniejsze rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu przepisów Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona.
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą podlegały ocenie.
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail:maritimesec@mgm.gov.pl

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Wykonanie aktualizacji, zmiany struktury i modernizacji strony internetowej https://ceec-china-maritime.orgnie później niż do dnia 30 sierpnia 2019  od dnia podpisania umowy
2. Gwarancja oraz wsparcie merytoryczno- graficzne (maksymalnie do 50 godzin)  – okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru Systemu
3. Szkolenie (maksymalnie do 16 godzin) – nie później niż do  dnia 15 grudnia 2019 licząc od dnia odbioru Systemu 

Załączniki

– projekt Umowy Głównej

– Opis Przedmiotu Zamówienia

– Wzór Formularza Ofertowego

Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych uzyskanych w toku przeprowadzenia niniejszej procedury rozeznania rynku jest Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z siedzibą w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, zwany dalej „Administratorem danych”;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru oferty, a następnie zawarcia i realizacji umowy w sprawie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia;
3) przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do: wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.), wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.);
4) Administrator przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innemu podmiotowi: w zakresie rejestracji korespondencji (system eDok): Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, Warszawa, w zakresie przetwarzania danych osobowych w systemie finansowo-księgowym: QNT Systemy Informatyczne sp. z o. o., ul. Knurowska 19, 41-800 Zabrze;
5) podanie danych jest dobrowolne jednakże w przypadku oferentów, którzy są osobami fizycznymi podanie danych jest konieczne do wzięcia udziału w niniejszej procedurze rozeznania rynku, a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;
6) posiada Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją, wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.);
9) dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, adres e-mail: IOD@mgm.gov.pl

Uwaga: Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 27 czerwca 2019 roku
 

 

 

Załączniki

  UMOWA GŁOWNA.PDF 2,38 MB (pdf) szczegóły pobierz
  ZAŁ NR 3 OPIS PRZE...AMOWIENIA.PDF 1,91 MB (pdf) szczegóły pobierz
  ZAŁ. DO OPZ _ INFO...YZOWUJACE.PDF 3,03 MB (pdf) szczegóły pobierz
  ZAŁ DO OPZ HARMONOGRAM.PDF 446,82 KB (pdf) szczegóły pobierz
  ZAŁ. NR 8 UMOWY PPDO.PDF 654,23 KB (pdf) szczegóły pobierz
  ZAŁ NR 4 FORMULARZ OFERTOWY.DOCX 20,9 KB (doc) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się