Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
BDG.SSZP.3.2611.13.2017.RB Zarządzanie projektem, rozliczenie finansowe i odbiór projektu „System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej (SIPAM)”  
Przedmiot zamówienia
Zarządzanie projektem, rozliczenie finansowe i odbiór projektu „System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej (SIPAM)”  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Ogłaszający
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej  
Województwo
MAZOWIECKIE  
Powiat
Warszawa  
Ulica
ul. Nowy Świat  
Numer budynku
6  
Data publikacji od
2018-01-23  
Data publikacji do
2019-01-31  
Termin składania ofert
2018-02-07 11:00  
Numer zgłoszenia
BDG.SSZP.3.2611.13.2017.RB  

Ofertę należy złożyć do 07 lutego 2018 r. do godz. 11:00 w Kancelarii Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.

 

W części załączniki zamieszczone zostały:

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik nr 1 –   Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;                                                                                          

Załacznik nr 1a - "Harmonogram Projektu wyznaczajacym Kamienie milowe"                                                           

Załacznik nr 1b -  Wyciąg ze studium Wykonalności projektu "System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej"

Załącznik nr 2 –   wzór umowy

Załącznik nr 3 –   oświadczenie składane w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Załącznik nr 4 –   wykaz usług, o którym mowa w pkt 5.3.2 SIWZ

Załącznik nr 5 –   wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ                                                                                                                                                                                         

Załącznik nr 6 –  wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiący załącznik nr 6 SIWZ (niniejszy wykaz stanowi podstawę oceny oferty na podstawie kryteriów, o których mowa w pkt 12.4 ,12.5 SIWZ

Załącznik nr 7 –  oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Załącznik nr 8 –  wzór Formularza Ofertowego

02.02.2018 r. dodano załącznik: wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 02.02.2018 r.

07.02.2018 r. dodano załącznik: informacja z otwarcia ofert z dnia 07.02.2018 r.

26.02.2018 r. dodano załącznik: informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie wskazanym w art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

Załączniki

  Ogłoszenie_o_zamow...78_N-2018.pdf 600,56 KB (pdf) szczegóły pobierz
  SIWZ.pdf 704,72 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zał 1_SOPZ_13RB17.pdf 575,78 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zał 1a_kamienie mi...we_13RB17.pdf 459,25 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zał 1b_studium_wyk...ci_13RB17.pdf 2,79 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Zał 2_wzór_umowy_13RB17.pdf 664,43 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zał 3_Oświadczenie_13RB17.doc 133,5 KB (doc) szczegóły pobierz
  Zał 4_Wykaz_usług_13RB17.doc 107,5 KB (doc) szczegóły pobierz
  Zał 5_Wykaz_osob_w...ki_13RB17.doc 144 KB (doc) szczegóły pobierz
  Zał 6_Wykaz_osob_k...ia_13RB17.doc 138,5 KB (doc) szczegóły pobierz
  Zał 7_Oświadczeni...wa_13RB17.doc 127,5 KB (doc) szczegóły pobierz
  Zał 8_Formularz Of...wy_13RB17.doc 133 KB (doc) szczegóły pobierz
  wyjaśnienia SIWZ_... 2017-ost.pdf 394,47 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Informacja z otwarc..._07.02.18.pdf 693,83 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Wybór oferty-punktacja www.pdf 500,84 KB (pdf) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się