2019-12-18

Konsultacje społeczne projektu przeglądu istotnych problemów gospodarki wodnej dla obszarów dorzeczy

Na podstawie art. 319 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 oraz z 2019 r. poz. 125, 534 i 1495) minister właściwy do spraw gospodarki wodnej, zapewniając aktywny udział wszystkich zainteresowanych w osiąganiu celów środowiskowych, w szczególności w opracowywaniu, przeglądzie i aktualizacji planów gospodarowania wodami na obszarach dorzeczy,podaje do publicznej wiadomości, na zasadach i w trybie określonych w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081, z 2019   r. poz. 630, 1501, 1589, 1712, 1815, 1924, 2170), w celu zgłoszenia uwag projekt przeglądu istotnych problemów gospodarki wodnej określonych dla danego obszaru dorzecza, co najmniej na 2 lata przed rozpoczęciem okresu, którego dotyczy plan.Na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej zawiadamia o przystąpieniu do konsultacji społecznych projektu dokumentu:

 

Przegląd istotnych problemów gospodarki wodnej dla obszarów dorzeczy

 

Projekt dokumentu zostanie opublikowany również na stronie internetowej www.apgw.gov.pl, a wersja papierowa tego dokumentu dostępna będzie do wglądu w siedzibie Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, w Departamencie Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, piętro 3, pok. 307.

 

Osoby zainteresowane mają możliwość zapoznania się z dokumentacją oraz składania uwag i wniosków do Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, w terminie od dnia 18 grudnia 2019 r. do dnia 18 czerwca 2020 r.:

  • drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza do zgłaszania uwag zamieszczonego poniżej i przesłania na adres apgw@mgm.gov.plw tytule wiadomości wpisując „konsultacje społeczne IP";
  • drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza do zgłaszania uwag, który zostanie zamieszczony na stronie www.apgw.gov.pl,
  • drogą pocztową, na podany powyżej adres Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dopiskiem „konsultacje społeczne IP". W przypadku uwag i wniosków zgłaszanych tą drogą, termin będzie uznany za dochowany, jeżeli uwagi i wnioski dotrą do organu (MGMiŻŚ), nie później niż w dniu 22 czerwca 2020 r.
  • osobiście, w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w miejscu wyłożenia projektu dokumentu, tj. w siedzibie Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej.

Uwagi lub wnioski złożone po upływie wskazanego terminu trwania konsultacji społecznych pozostawia się bez rozpatrzenia.

 

Organem właściwym do rozpatrywania uwag jest Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej.

 

Informacje dotyczące projektu dokumentu i jego konsultacji społecznych zamieszczane będą na stronie internetowej Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej oraz projektu www.apgw.gov.pl.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w ramach prowadzenia procesu konsultacji społecznych przez Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej znajduje się w pliku poniżej.

Załączniki

  FORMULARZ UWAG.XLS 48 KB (xls) szczegóły pobierz
  KLAUZULA RODO.DOCX 14,76 KB (doc) szczegóły pobierz
  Zał nr 1 do Projek...zeglądu.xlsx 104,11 KB (xls) szczegóły pobierz
  Zał nr 2 do Projek...zeglądu.xlsx 24,05 KB (xls) szczegóły pobierz
  Projekt przeglądu ...i wodnej.docx 5,08 MB (doc) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się