Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego
Warszawa, dnia 26 września 2018 r.
DOK.DOK3.9700.1.2018.LD
PW – 59654
Na podstawie art. 401 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1566 z późn. zm.) Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej zawiadamia o wszczęciu na wniosek Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, reprezentowanego przez Pana Grzegorza Szymoniuka – Zastępcę Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego w przedmiocie przeprowadzenia prac związanych z przebudową (odtworzeniem) umocnień brzegów oraz udrożnieniem Kanału Szymońskiego na odcinku 40+34 – 42+70 km szlaku głównego Pisz-Węgorzewo na terenie miejscowości Szymonka w gminie Ryn oraz miejscowości Jagodne Wielkie w gminie Miłki w powiecie giżyckim w województwie warmińsko-mazurskim.
W związku z powyższym strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu pod numerem telefonu 22 583 86 80 w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia w siedzibie Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa, pok. 529 w godzinach 9.00 - 15.00.
Wnioski, uwagi i wyjaśnienia w przedmiotowej sprawie strony zainteresowane prowadzonym postępowaniem mogą także przesłać do Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej – na ww. adres.
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Na podstawie art. 36 § 1 Kpa uprzejmie informuję, że nie było możliwe zakończenie przedmiotowego postępowania w terminie wskazanym w art. 35 Kpa ze względu na szczególnie skomplikowany charakter sprawy, wymagający przeprowadzenia dodatkowej analizy prawnej oraz ze względu na konieczność dodatkowego przeanalizowania zebranego materiału dowodowego.
Jednocześnie informuję, że przewiduje się załatwienie przedmiotowej sprawy w terminie do dnia 23 listopada 2018 r.
W przypadku gdy, dane osobowe przekazane zostały Ministrowi Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej przez podmiot, którego dane są przetwarzane zastosowanie ma Klauzula I, a w przypadku gdy dane te zostały przekazane przez inny podmiot - Klauzula II.
Klauzula I Klauzula II
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowejz siedzibą w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych ma na celu prowadzenie postępowania administracyjnego, w tym wydanie decyzji administracyjnej, 3) Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679), wynikającego z przepisów: - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.), - ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566, z późn. zm.) lub - ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405, z późn. zm.); 4)Administrator przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innemu podmiotowi: - w zakresie rejestracji korespondencji (system eDok): Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, Warszawa, - w zakresie wydruku centralnego: Xerox Polska Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 95, Warszawa; 5)Podanie danych jest wymogiem ustawowym; 6)Posiada Pani/Pan prawo do: - żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub usunięcia, - wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 7)Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 8)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 50 lat, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.); 9)Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, adres e-mail: IOD@mgm.gov.pl
|
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowejz siedzibą w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, zwany dalej „Administratorem danych”; 2)Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych ma na celu prowadzenie postępowania administracyjnego, w tym wydanie decyzji administracyjnej, 3)Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679), wynikającego z przepisów: - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.), - ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566) lub - ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405, z późn. zm.); 4)Administrator danych przetwarza następujące Pani/Pana dane osobowe: nazwisko i imię/imiona, adres zamieszkania, adres zameldowania i adres korespondencyjny, stan cywilny, nr ksiąg wieczystych, numer ewidencyjny PESEL, inne informacje przekazywane przez wnioskodawców/organy administracji publicznej; 5)Administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innemu podmiotowi: - w zakresie rejestracji korespondencji (system eDok): Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, Warszawa, - w zakresie wydruku centralnego: Xerox Polska Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 95, Warszawa; 6)Posiada Pani/Pan prawo do: - żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub usunięcia, - wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 7)Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane od strony postępowania/reprezentanta strony; 8)Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 50 lat, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.); 10) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, adres e-mail: IOD@mgm.gov.pl
|