DRUKUJ
2018-10-02

Wyposażenie sali konferencyjnoszkoleniowej w
system wizualizacji i nagłośnienia (Vp.)

Informacje dla oferentów dotyczące zamówienia objętego zapytaniem:


Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali konferencyjnoszkoleniowej w system wizualizacji i nagłośnienia (Vp.) - zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 05.10.2018 (w załączniku).

Termin:  realizacja zamówienia do 20 dni od dnia zawarcia umowy.
 
Oferty należy składać poprzez wypełnienie załączonego Formularza ofertowo - cenowego. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty złożone w terminie i kompletne.
 
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.

W ceny jednostkowe brutto Wykonawca zobowiązany jest wliczyć wszystkie koszty związane z pełną realizacją zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym oraz projekcie umowy (w załączniku).

W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zamawiający zastrzega sobie również prawo do negocjacji warunków po wyborze oferty oraz rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

Kryterium wyboru – najniższa całkowita cena brutto oferty.

Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnego wzoru umowy
(w załączniku).

Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w dniu 04.10.2018 o godzinie 10:00.

Pytania dotyczące zapytania ofertowego prosimy kierować drogą mailową na adres obd1@mgm.gov.pl.

 

05.10.2018 UWAGA

po przeprowadzeniu wizji lokalnej zapytanie ofertowe uległo zmianie. Aktualna treść zapytania ofertowego z załączniku „Zapytanie ofertowe system wizualizacji i nagłośnienia (Vp.) 05.10.2018”. W Umowie poprawiono zapis dotyczący terminu realizacji (jest 20 dni od zawarcia umowy).

09.10.2018 UWAGA

W dniu 09.10.2018 wpłynęło pytanie od potencjalnego oferenta. Pytanie wraz z odpowiedzią zostało zamieszczone poniżej w załączniku "181009 pytanie i odp.docx".

09.10.2018 UWAGA

W części II zapytania ofertowego, z punktu 2 na liście „Oczekiwania Zamawiającego”  usunięto zdanie: „Uchwyt musi posiadać atest. W przeciwnym wypadku Wykonawca musi przedstawić projekt instalacji uchwytu zawierający m.in. obliczenia obciążeń.

W części II zapytania ofertowego, do punktu 3 na liście „Oczekiwania Zamawiającego”  dodano zdanie: „Wspornik musi posiadać atest. W przeciwnym wypadku Wykonawca musi przedstawić projekt instalacji uchwytu zawierający m.in. obliczenia obciążeń.

Aktualne zapytanie ofertowe w pliku "Zapytanie ofertowe system wizualizacji i nagłośnienia (Vp.) 09.10.2018.docx"

 

Oferty należy złożyć wyłącznie drogą mailową na adres obd1@mgm.gov.pl do dnia 11.10.2018r. do godziny 10:00.

 

VII. INFORMACJA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:

1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych uzyskanych w toku przeprowadzenia niniejszej procedury rozeznania rynku jest Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z siedzibą
w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, zwany dalej „Administratorem danych”;

2.     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru oferty, a następnie zawarcia
i realizacji umowy w sprawie realizacji przedmiotu niniejszego rozeznania rynku;

3.     Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do:

a.  wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.),

b.  wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.);

4.     Administrator przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innemu podmiotowi:

a.  w zakresie rejestracji korespondencji (system eDok): Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, Warszawa,

b.  w zakresie przetwarzania danych osobowych w systemie finansowo-księgowym: QNT Systemy Informatyczne sp. z o. o., ul. Knurowska 19, 41-800 Zabrze;

5.     Podanie danych jest dobrowolne jednakże w przypadku oferentów, którzy są osobami fizycznymi podanie danych jest konieczne do wzięcia udziału w niniejszej procedurze rozeznania rynku, a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;

6.     Posiada Pani/Pan prawo do:

a.  żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

b.  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją,

c.  wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

7.     Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

8.     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.);

9.     Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12,  00-400 Warszawa, adres e-mail: IOD@mgm.gov.pl